איך לתכנן מערך שיווק דיגיטלי מנצח ב-2019?

אומרים שהשיווק הכי טוב הוא מפה לאוזן. זה ללא ספק נכון, אך כדי להמשיך לגדול לאורך זמן, פה לאוזן לא מספיק ואנחנו רוצים להכניס יותר לקוחות חדשים לתוך הפעילות שלנו. לכן, היכולת שלנו לעשות שיווק ממוקד, מדויק ובעיקר אפקטיבי הפכה להיות יכולת קריטית, שיכולה לקבוע את עתידו של כל ארגון, מיזם או עסק.

אז מהם הערכים שנמצאים בליבו של מערך השיווק האידיאלי בשיאה של המהפכה הדיגיטלית והטכנולוגית שאנו חווים בשנים האחרונות?

קריאייטיב – או בעברית יצירתיות. היכולת שלנו לייצר תשומת לב לפעילות שלנו באמצעות מסרים יצירתיים, מהלכים חדשניים שמייצרים באזז, וכך מבליטים אותנו מפני השטח ומן המתחרים. היכולת הזו היתה קיימת מאז ומעולם, והדוגמאות הכי בולטות אף בטרם העידן הדיגיטלי היו שלטי חוצות ופרסומות בטלויזיה. כיום, אנו מנסים לייצר מסרים שקורצים למשתמשי העולם הדיגיטלי בפלטפורמות שם הם נמצאים, כאשר השחקניות הראשיות ולמעשה השליטות הן כמובן פייסבוק וגוגל.

דאטה – שיווק חכם, ובעיקר יעיל הוא שיווק המבוסס על נתונים. ככל שנדע יותר אינפורמציה (חשוב לזכור: אינפורמציה הרלוונטית למוצר או השירות שאנו משווקים!) על הלקוח הפוטנציאלי שלנו, כך השיווק שלנו יהיה יותר מדויק ומותאם אישית עבורו. כאשר אנו משווקים בצורה חכמה, יש לנו יותר סיכוי למשוך את הלקוח הפוטנציאלי ולהמיר אותו להיות לקוח משלם.

פסיכולוגיה – שילוב של שני התחומים הקודמים. היכולת לפנות ללב או לראש של האדם, וללחוץ על הנקודות הנכונות. לדעת מה מניע אנשים לפעול ומה מניע אותם לרכוש. פסיכולוגיית הצרכן היא קריטית כי הוכח כבר בעבר שאנשים קונים הרבה פעמים באופן רגשי, וישנה מוכנות לשלם על גם על חוויות ולא רק על מוצרים פיזיים. כמו שנאמר בפתגם הידוע: אנשים לא יזכרו מה אמרת (או מה שיווקת) אלא רק מה גרמת להם להרגיש.

אוטומציה – המשאב היקר ביותר בכל עסק או ארגון הוא המשאב האנושי. במידה ואתם עסק של איש אחד אזי המשאב הכי יקר שלכם הוא פשוט הזמן שלכם. ניהול זמן ויעילות בעבודה הם ערך עליון, ואנו חייבים לוודא שאנו לא מבזבזים את זמננו היקר על משימות שמכונה או בוט אוטומטי כלשהו יכול לעשות במקומנו. באמצעות שימוש בכלי אוטומציה דיגיטליים נוכל למקסם את הפעילות שלנו, ולהתמקד בערך האמיתי של המומחיות אותה אנו מפיצים לעולם, או במילים אחרות במה שאנחנו באמת אוהבים לעשות ודורש את הטאץ' האישי שלנו.

לסיכום, אם אתם רוצים למקסם יעילות והכנסות ב-2019, ולעשות בזמן שלכם מה שאתם באמת אוהבים לעשות, כדאי ומומלץ מאוד להשקיע מחשבה והתעמקות בכל אחד מהערכים והתחומים הכתובים לעיל.

מוזמנים לפנות אליי לכל שאלה בכתב ו/או בהתייעצות טלפונית ללא עלותשתהיה לנו בינתיים שנת שיווק דיגיטלי יצירתית, ממוקדת, משפיעה ואוטומטית.