הפוסט הזה הוא לא קובץ קורות חיים, כי בינינו, זה די יבש, משעמם ולא יתרום לכם יותר מדי. זהו סיפור אמיתי, שיש בו המון תובנות משמעותיות בעלות ערך רב שנצברו במשך שנים של נסיון ולמידה. הסיבה שבחרתי לשתף אתכם במסע הקריירה שלי (או איך שאני...
בלוג
עשר שנים של מסע לדיוק עצמי – הסיפור המלא – חלק 2
מהר מאוד הגעתי למצב שבו היו לי 5,000 חברים בפייסבוק, וכל סטטוס שלי קיבל המון חשיפה, מאות לייקים ועשרות תגובות. עד שיום אחד קיבלתי טלפון מתיאטרון חיפה. הם ביקשו שאקדם אותם בפייסבוק. עד לאותו רגע לעשות נטוורקינג אונליין ולפרסם תוכן היה תחביב בלבד, אך ברגע...
עשר שנים של מסע לדיוק עצמי – הסיפור המלא – חלק 3 ואחרון
תפקידי במידע כנסים היה CDO – Chief Digital Officer משמעות התפקיד בפועל היא אחריות מלאה על כלל המערכות הדיגיטליות, הן התפעוליות הטכנולוגיות והן השיווקיות. המוצר העיקרי שמכרנו הוא כרטיסים לכנסי החברה. בנוסף לכך, במסגרת תפקידי הייתי אחראי גם על כל הפעילות העסקית של "מידע דיגיטל"...
מזמין אותך לקרוא את סיפור חיי האישי. הנה תמצות של כל האירועים עד כה
היושש 🙂 איזה כיף שבחרת להקדיש כמה דקות להכיר אותי קצת יותר טוב. קצת רקע למה בכלל החלטתי לכתוב את הפוסט הזה, ועוד בתור הפוסט הראשון בבלוג שלי: אז ככה, הרבה פעמים כשאני מכיר מישהו או מישהי חדשים שנכנסים לי לחיים, ואנחנו מתגלגלים לדו-שיח ומשתפים...
למה מסתמן שכדאי מאוד לנהל קהילה
מצד אחד, קהילות זו לגמרי ה-BUZZWORD החדשה של השנים האחרונות. מצד שני, זו לא סתם BUZZWORD! מדובר במהפכה אמיתית שיש לה משמעות עמוקה ודרמטית שמשפיעה על האנושות כולה, ועל כל אחד ואחת מאיתנו. כמה מגמות של השנים האחרונות ששווה לשים לב אליהן: 1. משמעות –...
כיצד לייצר לעצמך את מקום העבודה האידיאלי
מה שאנו בוחרים לעשות עם הזמן שלנו ביקום הזה, זה מה שמגדיר אותנו. את מי שאנחנו. את המורשת שלנו ואת התרומה הצנועה שלנו לעולם בתקופת החיים שלנו כאן. כשאנחנו לא ישנים, אוכלים, מתקלחים, נופשים או מבלים עם משפחה וחברים, אנחנו עובדים. למעשה, העבודה היא מרכז...
איך עושים נטוורקינג שמגדיל הכנסות?
בואו נשים את הדברים על השולחן. כולנו יודעים שקשרים זה שם המשחק. בעולם המערבי התחרותי עד זוב דם שאנו חיים בו, זה כבר מזמן לא באמת חשוב מה אתה יודע, אלא את מי אתה מכיר. מפוליטיקה ועד עולם העסקים, מהמגזר הציבורי דרך הפרטי, כולנו מחפשים...
איך לתכנן מערך שיווק דיגיטלי מנצח?
אומרים שהשיווק הכי טוב הוא מפה לאוזן. זה ללא ספק נכון, אך כדי להמשיך לגדול לאורך זמן, פה לאוזן לא מספיק ואנחנו רוצים להכניס יותר לקוחות חדשים לתוך הפעילות שלנו. לכן, היכולת שלנו לעשות שיווק ממוקד, מדויק ובעיקר אפקטיבי הפכה להיות יכולת קריטית, שיכולה לקבוע...